Je winkelwagen is momenteel leeg
De tweeling van Kiliaan Jewelry geeft antwoord
Mijn bestelling is bedoeld voor een gelegenheid op korte termijn. Is het sieraad op tijd binnen?
Onze levertijd is twee tot vier werkdagen, maar wil je je sieraad eerder hebben, geef dit dan op bij opmerkingen. Wij proberen hier zo veel mogelijk rekening mee te houden. Mocht je vragen hebben, stuur ons dan een e-mail.
Kunnen kleuren afwijken
We hebben geprobeerd om de kleuren van de edelstenen en mineralen zo natuurlijk mogelijk te houden. Per computerscherm kunnen deze iets afwijken.
Ik wil graag een bestelling op een ander adres laten afleveren. Kan dat?
Tijdens het bestelproces is het mogelijk om een afleveradres in te vullen dat afwijkt van het factuuradres. De bestelling wordt dan naar het afleveradres verstuurd.
Herroeping en retouren
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Ons retouradres
Kiliaan Jewelry
Kloosterlaan 105
1216 NK Hilversum
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
In een blad of op een website heb ik een aanbieding gezien, hoe gaat dat in zijn werk?
Als je in een blad een actie van ons hebt gezien, kun je in de meeste gevallen het formulier bij de advertentie invullen en opsturen. Als je een actie op een website hebt gezien, staat daar doorgaans de uitleg van de actie en word je doorgelinkt naar onze webshop.
Ik wil graag een grote bestelling plaatsen, hebben jullie alles op voorraad en hoe is dat eenvoudig te regelen?
Voor grote bestellingen kun je contact opnemen met ons. Wij kijken dan meteen of de gewenste sieraden op voorraad zijn, ook kunnen we meteen de leveringsvoorwaarden bespreken. Bij normale bestellingen is dit niet nodig. In principe hebben wij onze gehele collectie op voorraad.
Ik heb een vraag die hier niet bij staat, hoe kan ik jullie bereiken?
Als je een vraag hebt over je bestelling kun je het beste een e-mail sturen, vergeet niet, als het over een bestelling gaat, het bestelnummer in je e-mail te zetten.
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over het sieraad dat je ontvangen hebt of de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via e-mail aan ons door te geven.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid een oplossing te vinden.
Onze e-mail adres: [email protected]
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij je hiervan op de hoogte.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Mijn bestelling is niet volledig of klopt niet, wat moet ik doen?
Je kunt een e-mail sturen onder vermelding van je bestelnummer en je klacht. Foutief geleverde producten kunnen kosteloos retour gestuurd worden. Wij zenden je het juiste artikel zo snel mogelijk na. Voeg voor de duidelijkheid een briefje toe met daarop je naam, bestelnummer en klacht. Het retouradres voor Kiliaan Jewelry is:
Kiliaan Jewelry
Kloosterlaan 105
1216 NK Hilversum
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.